söndag 8 september 2013

Lite bilder....


Har varit bortrest en stor del av denna vecka och nu när jag äntligen är hemma och det är söndag kväll så är jag bra trött, så det får bli endast lite bilder i detta inlägg..... Ovan är en dagsfärsk bild på "Cindy-Stig". Så söt! :-D
 

Som jag nämnt tidigare så har Cindy-Stig lite sneda tår.... Men det verkar inte bekomma hen, så hen får väl se ut så! Hen ser lite blöt ut på bilden och det beror på att hen är det! Precis innan kortet togs hade hen trillat i vattenfatet! ;-) Inte jätte-smidig m a o..... Men sådana är de, kycklingarna!

Kan konstatera att "hen" är ett väldigt användbart ord när det kommer till kycklingar.... De är ju väldigt svåra att se skillnad på (vad kön anbelangar)!
 

Den här Maran-kycklingen (korsning?) ser så himla kul ut! En rolig teckning tycker jag!
 

Min isbarhöna Skrållan - hon är så himla söt!
 

Och min blygare australorp Norpan..... Hon vet inte riktigt vad hon ska tycka om sin nya bostad ännu....

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar